Kızlar özür dileyerek bişey sormak istiyorum gebelik düşünüyorum yumurtlama gününü falan değerlendirdim ama mantar yada enfeksiyon vardı anlamadım doktora da gitmedim onun için kaşıntı ve yanma vardı kendiliğinden geçti eğer onun öncesinde gebelik oluştuysa zarar verir mi acaba bilgisi olan var mı