Mavili1480 muayenede gittiğinizde son adet tarihi soruyorlar. 7-8 haftaya falan denk gelen ve bebeğin ölçülebildiği ilk zaman, sizin söylediğiniz tarihle bebeğin boyutu uyumlu mu diye bakıyor ve eğer farklıysa yeni bir sat belirliyor. (Zaten pc de ölçünce bilgisayar otomatk çıkarıyor haftasını gününü) Bunu yapma nedeni de geç ya da erkek döllenme olabilir diye yani sizin yumurtlama gününüz ay içinde değişebildiği için , heralde ondan farklılık oluyor.
Ben de adet başlangıç tarihimi biliyordum net şekilde, mesela benimkini de 1 hafta geriye çekmişti. Bundan sonra bu tarihle devam edeceksiniz dedi. Sonra her gittiğimde değişen tarihi söyledim hala da onla uyumluyuz. Bir gün geri iki gün ileri çok farketmez zaten ama ilk başta değişiyor ve öyle kalıyor diye biliyorum. 😊