Edaaaasaa canim gecmis olsun Aralikta benimde bu sekildeydi degerim41 den 56 ya sonra 40 a düştü 3-4 gün sonrada kanama basladi kanamanin son gunlerinde kan verdim beta sifirlanmisti.. Ama umut hep var üzme kendini kimyasal sonrasi gebelik yaşıyorum şuan 5+6 günlük hamileyim çok şükür darısı sana insallah 🤲