Byrmm merhabalar 💐birsey sorabilir miyim ? Benim 1 buçuk ay oldu sezaryen olali. 40 kontrol gayet iyiydi çok şükür rahim toparladı dedi ağır spor yapma dedi yürüyüş tarzı yapabilirsin dedi. Dikiş yerinde biraz göbek sarkması yaşıyorum korse tak dedi 40 günden sonra taktım iç dikişler iyileşsin diye gerçekten toparladı eskisine göre. Acaba spor ne zaman başlatılıyor, siz ne zaman evet şuan yüzde yüz iyiyim dediniz. Kusura bakmayın çok uzun oldu tecrübeli birini görünce hele ki iki doğumu yaşayan birini görünce sormak istedim 🥰💐💐