Merve-Beyto 269522 hepsi tamam çok şükürde strese sokmamak elde değil ki ay ucuz bişey olsa ultrason cihazını eve alcam
Merve-Beyto Bbk88 progestanı ister ağızdan al ister fitil dedi. Tüp bebek sürecimde hep fitil kullanınca bugün yine fitil olarak kullandım. İğne olarakta yine Protestan vurdular.
Bbk88 Merve-Beyto kalcadan vurdular dimi ama sürekli vurulması gerekiyor mu o iğnenin böyle bir durumda ben de tüp bebekle hamileyim hep kalcadan vuruldum bugun bitti 12 inci haftamda sonunda😙 Merve-Beyto saglicakla Alalım inşallah kucagimiza 🤰 🥰
Angel19 Merve-Beyto bende 16+5 günlük hamileyim kahverengi lekem devam ediyor birkaç gündür .fitil birdi ikiye çıkardı doktorum .benim plesantam aşagıdaymıs bu yüzden oluyormuş yukarı çıkmasını bekliyoruz bakalım .size çok geçmiş olsun kendinizi çok yormayın
hamcokelek33 Angel19 bende de aynı,12. Haftada öğrendim plasentamın aşağıda olduğunu. İnanılmaz kanamalarım olmuştu ilk trimesterda. Korkmayın çıkıyor şu an 25. Haftadayız🥹
Angel19 Merve-Beyto yani doktorum plesanta previa teşhisi suan koyamam ileri haftalarda bakıcaz dedi rahim uzunluğum ölçülecekmiş. Çoğu yukarı çıkıyor dedi .dun de mesaj atıp lekelenmeyi sorunca suan bi sorun teşkil etmez ama ileri dönemde erken doğum riski yaratır dedi . Bende yarına başka doktora randevu aldım korktum öyle deyince
Merve-Beyto Bbk88 sanmam ben hem göbekten hem kalçadan vuruyordum önce kalçadakini bıraktım 10 haftadan sonrada göbeği bıraktım. Ama tüp bebek yapan doktorum lekem gelecek olursa göbektekine devam et 3-5 gün daha demişti. O zamanlar hiç lekem olmamıştı
Angel19 hamcokelek33 peki neye dikkat ettiniz hiç kalkmadınız mı benim bir oğlum daha var ayağa kalkıyorum çok iş yapmıyorum sadece
hamcokelek33 Bu arada ben plasentamın aşağıda olduğumu öğrendikten sonra doktorum yine lekelenmelerin olabilir demişti. Siz de plasenta durumunuzu araştırın mutlaka,sebebi bu olabilir
Angel19 hamcokelek33 lekelenme daha da aşagıya indiği için olmuyordur ama dimi ben onlardan korkuyorum
hamcokelek33 Angel19 uzun süre ayakta durmadım, sürekli yattım diyemem ama yzun süre progestan kullandım kesinlikle ağır kaldırmadım ve ilişki de yasaktı🥹 bide plasentayı en iyi besleyen şey bol su içmek. Bol bol su içinn
hamcokelek33 Angel19 muhtemelen zorlanınca lekelenme oluyor. Sebebi hu, ama içinz eahat edecekse bir perinatologdan yada riskli gebelik uzmanından randevu alın derim. Çünkü bunların dereceleri var.
Angel19 hamcokelek33 Protestanı düzenli kullanıyorum bende geçen gün ayakta çok kaldım o günden beri geliyor lekelerim. Suyu da çok içemiyorum kusmam hala devam ediyor çünkü midem çok bulanıyor sudan da tiksindim
Angel19 hamcokelek33 bana daha bi teşhis koymadı haftan küçük teşhis koyamam dedi .ama yarın iyi bir doktora randevu aldım yarın sırf bunun için gideceğim
hamcokelek33 Angel19 muhtemelen o tetiklemiştir. Korkmayın gerçekten özellikle 30 lu haftalara kadar çıkabiliyor yukarı. Ama mutlaka başka bir doktora daha danışın 🥹 allah sağlıkla sıhhatle zamanında kucağınıza almayı nasip etsin 💖
Angel19 hamcokelek33 şuan ufak tefek işler dışında sadece yatıyorum ayaklarımı uzatıp .cok teşekkür ederim sizde zamanında sağ Salim kucağınıza alın inşallah 🙏🌸