Kızlar selam. Daha önce görenleriniz vardır belki 20. Haftamda ölü doğum yapmıştım. 40 gün lohusalık süreci benim için de geçerliymiş. Bu kanama 40 gün boyunca sürüyor mu? Yoksa durup bir regl başlangıcı yapıyor mu ? 20 gün oldu hala az az da olsa kanamam devam ediyor çünkü. Birde tekrar hamilelik için çok bir ara koymalı mıyım? Bileniniz varsa yardım edebilir misiniz ?