Haticom Kızlar 20 haftalığım yürürken otururken yattığım yerden doğrulurken kasıklarımda kas ağrısı gibi ağrı çekiyorum ellerimle tutup yürüyorum 2 büklüm aynı sezeryan olmuşum gibi ağrım var bunu yaşayan oldu mu normal mi
Minyonannecik Haticom 21 . hafta bende aynıyım arada kasıklarıma iğne batıyor gibi oluyor bide egilemiyorum ağrı yapiyo sanki alt karnima
ozgmom Haticom 22. Haftada başladı bende de üzgünüm ama geçmiyor bazen azalıyor bazen çoğalıyor ama ben çaresini bulamadım. Şuan 31. Haftadayım hala çekiyorum
Haticom tecrubeliiannee bacak bacak üstüne atarım normalde bugün asla yürüyemedim bile napıcaz böyle daha yarısındayız
Haticom Abilikardesli benimde 2. Ultrasona bugün girdim bişey yok rahim ağzı uzunluğu iyi dedi bu ağrı nasıl geçicek sanki saatlerce mekik çekmişim
Haticom Minyonannecik bir kolaylığını buldumuz mu yada doktorunuz bişey dedi mi nasıl geçiriceğiz ilerleyen haftaları
Minyonannecik Haticom malesef bende yapamıyorum idrar enfeksiyonum vardı ilaç fitil verdi bakalım geçti mi onuda bilmiyorum belki ondan yapıyordur sizinde
LLavinya Haticom arkadaşımın dokuz ay kaşık ağrısı devam etmişti ve doktoru Bebek aşağıda yattığı için ağırlıktan oluyor demişti sizin de öyle olabilir. Eğer enfeksiyon şüpheniz varsa o da kaşık ağrısı yapıyor
Aise2861 Haticom benimde vajina kemiklerim kalça kemiklerim ağrıyor dersiniz sanki açılıyor çocuk çıkacak töbe 🤧 20 haftalık daha 15. Haftadan beri başladı bu . belime de çok yürürsem ağrı batıyor birde düz yatarsam dönemiyorum kalkamıyorum. Bel fıtığı mı var diyorum bazen 🤭