ozgese-s Kızlar 2.sezeryanı olucam biraz gerginim evde bi çocuğum daha var içim çok tuhaf kendimi mutlu hissetmiyorum bana dua eder misiniz sağlıkla evimize gelelim kızım da gelişim geriliği var herşey güzel olur inşallah 🌷
Fatmadmr37 ozgese-s Allahin izniyle inşallah çok kolay dogum olur iki yavrunuzla çok mutlu olun şimdiden inşallah. Benim daha çok var ama ağustos gibi benimde 2. Sezeryanim olacak. En zoru da sanırım evladını bırakıp diğer yavruna kavuşmaya gitmek olur. Rabbım kolay dogum nasip etsin hayırlısı olsun ❤