Melisaatik 30.haftada girmeye başladım ben nstye. 35 in haftada bir kere gidiyorum acil sorun olmadıkça.
Merloza Melisaatik teşekkür ederim🌺 28. Haftada kontrolüm var merak ettim doktor nst ye alır mı beni diye
Melisaatik Merloza eğer derseniz ağrım var vs. Diye önlem amaçlı alabilir. Ben 30.haftaya kadar ağrı sızı vs. Şikayetim yoktu gerek olmadı 30. Haftada ikiz olduğu için başladı.