hamcokelek33 Arkadaşlar önümüzdeki hafta içi şeker yükleme testine gideceğim ama eşim şehir dışında. Beni bekle diyor ama diğer haftaya kalsın istemiyorum. Sorum şu tek başıma gitsem sıkıntı olur mu sizce, aç karnına olacak ya fenalaşma falan olmaz dimi🥹 arkadaşlarımın hepsi çalışıyor
Nilasya12 hamcokelek33 herkeste olmaz tabi ama baş donmesi olabiliyor bazen hiç kimse yok mu aileden 😞😞
Dinlemeyiseven hamcokelek33 ya bulantı falan olabilir demişlerdi bana ama bende hiçbir şey olmamıştı yine eşinizi bekleyin bence
Hanmoncel hamcokelek33 kişiden kişiye değişiyor ben tek yaptırdım içecek bana pek dokunmadığı ıcın bulantı felan da olmadı ama öncesi ve sonrası kan veriyoruz aç karnına etkiliyor illaki yanınızda birinin olması daha iyi bence haftanız geçmiyosa eşinizi bekleyin derim
Gokturkmom_ hamcokelek33 herkeste farklı oluyor bu durum ben tek gitsem de hiçbişey olmazmış bende etkisi olmadı ama fenalaşanlarda var
Esrakcshn hamcokelek33 Şeker yüklemesinden çok korkuyorum dayanamam zannediyordum doktoruna neden erken saati randevumu aldım ilk kan veriyorsun daha sonra içeceği içiyorsun bir saat sonra tekrar kan veriyorsun 2 saatte tekrar kan veriyorsun bu şekilde 3 kere kan verdim sadece uzun sürdüğü için acıkıyorsun biraz ondan dolayı sersemleşme oluyor içeceğe gelirsek kötü bir tadı yoktu hep beni korkutmuşlardı asidi kaçmış sprite gibi bir şey 75 miligramlık yapıldı bana
ipos Ben de fenalaşmadım ama eşimle gittim. Çok sıkıcı olacağını düşündüğüm için onunla gittim, 0. Dk, 60. Dk ve 120. Dk kan veriyosunuz orda beklemek gerekiyo ya da gidip gelmek ben tek kalmak istemedim ondan gelmesini istemiştim. Son kanı verirken gerçekten açlık başıma vurmaya başlamıştı çok acıkmıştım
seyma0661 hamcokelek33 bende eşimle gitmiştim fenalaşan vs oluyor diye ama herhangi bişey olmadı bana gebelik şekerim sınırda çıkmıştı. Sadece 1.saatin sonunda hafif el ayak çekilmesi olmuştu zaten hastanede bekliyordum. 2.saat kanını verdikten sonra yanıma poğaça vs almıştım hemen onu yedim gözüm açıldı 😂😂
hamcokelek33 Arkadaşlarım güzel cevaplarınız için tek tek teşekkür ederim… sanırım eşimi bekleyeceğim🥹🥹🥹
gokerhalideda eşinizi bekleseniz çok daha iyi olur, bende fenalaşanlardanım. içeceği içtikten yarım saat sonra baş dönmesi, bulantı, bağırsaklarda aşırı hareketlenme yaptı yaklaşık 1 saat sürdü. her bünye farklıdır tabii ama kolay bi uygulama da değil💐