ikimelekannesii22 Kızlar bebeğin eşi aşağıda oldugu için dün gece kanamam oldu hastaneye yatırıldım çok kanamam olursa doğuma alacaklarını söylediler doğarsa yaşarmı başına gelen varmı Rabbim bilir tabi ama aynı şeyi yaşıyan oldumu? Dua edermisiniz lütfen🥺
Rvd ikimelekannesii22 allahın izniyle hiçbir şey olmaz canım kalbini ferah tut 🌸🙏🏻zamanında gelir inşallah
ikimelekannesii22 Baby_B 1500 kilo ciğer geliştirici oldum yarın ikinci dozuda olcam insallah zamanında doğar ☹️
Baby_B ikimelekannesii22 insallah canim,hastanede iyi bakarlar merak etme🙏 Zamaninda gelir insallah bebis
Larraa Merhaba nasibi varsa elbet yaşar. Kuzenim 26 haftalık 650 gr doğum yaptı yakın zamanda. Bebeği 3 ay küvözde kaldı ve çok şükür bir kaç hafta önce taburcu oldu. İnşallah erken olmaz ama olursada Allah sağlıklı bir doğum nasip etsin inşallah 🌸🙏🏻
hamcokelek33 Allah şifa versin💖 yakın arkadaşım benimle yaşıt 30 yıl önce tek böbrekli ve 27. Haftasında doğmuş🥹 allah ol derse oluyor içinizi ferah tutun 💖💖💖
[silindi] Öncelikle zamanında gelir inşallah 🙏🏻 23 haftalık 500 gram doğan bebeklerin bile yaşadığını gördüm, Allah nasip ettiyse ona bir ömür biçtiyse zaten her harükarda yaşayacak sen Allaha teslim ol. Rabbim sağlıkla kavuştursun evladınla
Pinfur10 ikimelekannesii22 Allah sağlıkla kucağına almayı bebeğine kavuşmayı nasip etsin üzülme sakın