TubaAnl benimde çok oluyordu decavit devit 3 vermişti doktor biraz kullanmıştım ilaç pek hoşlanmıyorum diye bırakmıştım ağrılarım oldu ayak bileklerim dizlerim bacaklar hep ağrıyordu ilaç kullandım süt içtim geçti 34+5 olduk çok şükür şimdi yok ağrılar ama artık ayaklarda bacaklarda şişlik başladı