Merhaba arkadaşlar ikiz gebelik aslında uygulamaya göre 37 3 haftsligim. Tabi ultrasyonda 36 3 ve 36 haftalık görünüyor bebekler. Kiloları 2700 ama birinin başı çok aşağıda ve ben artık kaldıramıyorum ağrıları o yüzden doktorlar ortak karar cuma günü sezeryana alinicam inşallah. Önerileriniz nelerdir