Akkddo_22 yani gazı olabilir. Ama bazi bebeklerde uykuyu sevmez bu da gerçek. Hep hayalimde hani normal uyuyup uyanan bebek vardı yani hep öyle görmüştüm. 7 ay kolik sancısı çektik zaten 7 ay da uyku yüzü görmedik halimiz beterdi. Şuan 2,5 yaşında hala uykuyu sevmez uyutmasam bütün gece oturur. Uyku düzeni var ama kendince var o da yani. O da 2 yaşından sonra anca oldu ama hala geceleri uyanır yenidogan gibi bazen. Ben artık kabullendim umarım sizin bebeğiniz de geçici durumdur.