Busra_karsu hayır, akciğer filmi çektiriliyor orda belli oluyor. Gebeysen akciğer filmi çektiremezsin. Verem için deri testi yapılıyor koldan. Onu sorabilirsiniz. Bu arada verem bulaşıcı bir hastalıktır evet ama bir değeri vardı onun. (ARB olabilir) Orda bulaşıcı olup olmadığı belli oluyordu. Komşumuzun o değeri negatif ise bulaştırma ihtimali çok çok düşüktür. Yine de doktorunuza ve verem savaşa sormanız içinizi rahatlatır