Mirayy_21 Bende 10. haftamdayım ve 3. kutuma geçtim. 3. kutuya geçmeden önce doktorum prizin yazdı bir de bunu dene dedi ama tekrar bulantılarım geri gelince zofere devam edelim dedi. biraz tereddüt ettim 3 kutu olunca ama içmeyince de kötü oluyorum🥺 Allah yardımcımız olsun bebeklerimizi de korusun inşallah bir sorun olmaz😔