Öğretmen arkadaşlarım ben yarıyıl tatilinin son haftasında 32. Haftamda olacağım.uzakta çalıştığım için eşimin yanina geldim ve 2.dönem ise baslamayacagim. İzne 32+ kaçta ayrılmak gerekiyor 32+6 da ayrılsam ne olur? Bide il dışından rapor alacagim özel hastaneye gidiyorum oradan alsam olur mu? Yardımci olursanız sevinirim