Merhabalar, 20. Haftadayım daha karnım çok çıkmadı ama belimdeki ağrı son günlerde oturup kalkarken beni aşırı zorluyor. Gece uykumda sağa sola dönerken ağrısına uyandığım oluyor. Bu normal mi yoksa değil mi bilmiyorum. Bunun için doktora mı gitmeliyim yoksa sizde de oluyor mu ? Önerilerinizi bekliyorum 🫣