Rookieee Merhabalar, bebek hareketlerini kaçıncı haftalarda hissederiz ve hissettiğimizde nasıl anlarız 🥹 Çok saçma gelebilir ama ben hissedip hissetmediğimi anlayamıyorum galiba😅 Nasıl bir his tarif eder misiniz ?
Baby_B Rookieee 16 da 19 da hissetmistim ilk🥰 Kayma seklindeydi 31+5 deyiz baya tekmeliyor hickiriyor artik😀
mihraninannesi02 Rookieee ben 17 haftadan sonra hissettim ilk gebelik genelde 17 sonrası hissediliyor ama o his tarif edilemez aşırı tuhaf derlerdi de inanmazdım ama anlatılmıyor da 🥲
Kur Rookieee 18. Hafta itibariyle hissetmeye başladım bende asla anlamam sanıyordum ama anlıyorsun böyle kalp atışı gibi seyirme gibi oluyo minik minik ☺️
Rookieee Baby_B Şuan 20. Haftadayım ama şu bebek hareketi dediğim bir şey yaşamadım sanırım 🥲 Yani afedersiniz gaz mı yoksa bebek mi anlamıyorum galiba 🤭
Rookieee mihraninannesi02 Ay inşallah bende hissettiğimde anlarım 🤣 kendime kızıyorum nasıl anlamazsın diye
mihraninannesi02 Rookieee çok hafif mide de kıpırdama gibi hissediliyor zaten ilk bende ilk anlamadım sonra odur bence dedim 🤣
Cnhavva Rookieee bende 15 gibi ufak balik kaymasi gibi hissediyodum ama adini koyamamistim hissedip hissetmedigimi anlamiyodum 18 den sonra cok net anliyorum suan hatta sert hareket yaparsa disardan da belli oluyo
Edosgebos67 Ben 14. Haftamın içindeyim. Bu zamana kadar hiç anlamamıştım ama son 4 gündür falan sağ da mı orta da mı sol da mı onu anlayabiliyorum değişik bir his oluyor. Hatta dün gece sırt üstü yatarken o kadar sol alt karnımda hissettim ki resmini bile çektim eşime göstermek için. Sol tarafım sağa göre hafif kabarık duruyordu sanki ufacık Bi top gibi. Yani anlatılmıyor eşime de dedim senin için üzülüyorum bunu hiç yaşayamayacaksın çok güzel bişey dedim.
Donaldvetomris Rookieee 22 23 den sonra bebek hareketi işte buymuş diyeceksin diğer hissettiklerim tüy çarpması gibiydi diye düşüneceksin 🙈