mihraninannesi02 35+3 haftalık gebeyim bebeğimin kilosu 2.520 doktorum 1 hafta geriden geldiğini söyledi sorun olur mu sizce bu haftalarda sizin bebişler kaç kiloydu birde beslenmesi zayıf olabilir dendi nst de az hareket çıktı ve serum takıldı 😒
Sevincey mihraninannesi02 1 hafta geri 1 hafta onden gitmesi sorun degil bence. Benim kizimde hep 1 hafta geriden geldi son haftalarda. 38+2de 3.100 dogdu
mihraninannesi02 Sevincey 2 haftadır 300 er gram ilerliyoruz her hafta 300 gram alırsa bizimde 37. haftalarda 3.100 oluyor normal bence sizin normal doğum mu olmuştu
mihraninannesi02 babyiscoming_ her hafta 300 gram alıyor artık biraz daha kilo yapan şeyler yiyeyim dedim doktor öyle deyince insan ister istemez kafasına takıyor 🥲
babyiscoming_ mihraninannesi02 zaten son haftalar daha hızlı alıyor gayet iyi bence ☺️ 3500-3700 falan doğurursunuz gibi
Anne2829 mihraninannesi02 benim ilk kızım 38. Haftada 2290 kg normal doğdu gayet sağlıklıydı kilo çokta önemli değil sizinki haftasına göre iyi bence ☺️
mihraninannesi02 Anne2829 yaa teşekkür ederim insan tecrübesiz olunca korkuyor 🥲 nasıl geçti peki doğumunuz ben hala karar veremedim nasıl doğum istediğime de 🥲
Aseka mihraninannesi02 32. Haftada 1750gr 42cm di doktor bir tık küçük bu kadarı normal dedi benim bebeğim en başından beri 4 -5gün geriden geliyo o yüzden takmadım aradaki fark 2 hafta kadara çıkmadığı sürece sorun yokmuş
Anne2829 mihraninannesi02 12de hastaneye girdim 1i 9 geçe kızımı kucağıma aldım çok şükür kızım 6 yaşında 🥰normal doğumdu sizde dua edin bol bol inşallah herşey yolunda gider 🌹
Dlr13 mihraninannesi02 bende 35. Haftada gittim 2500 çıktı doktor iyi dedi bence geride falan değil gayet iyi kilosu
mihraninannesi02 Dlr13 ya iyi bari çok şükür bu kilolarda doğum yapan bile var o yüzden kendimi rahatlatmaya çalışıyorum 🥲
Dlr13 mihraninannesi02 aynen öyle endişe etme canım sağlıklı olsun o önemli hatta benim sancım çıktı nst de doktorum şu an doğum olsa bile bebeğin kilosu gayet iyi bir sorun olmaz dedi 🥰