Babymomm61 Kızlar gebeliğim henüz çok yeni ve doğumumu ataköy medicana da yapmak istiyorum,sizde yapan var mı ya da memnuniyetini duyduğunuz bir doktor ?
1994ozg Meervenuurr ben de kendisinde doğum yapmıştım şimdi yine kendisine gidiyorum hiç doğum için fiyat falan aldınız mı