Edessanr Merhaba aşırı bel sırt ağrım var ve 3 aydır çıtlatmıyorum dün eşim gel çıtlatalım dedi ama bebeğe zarar gelir ters bi haraket uygun olmaz die düşündüm ama çokda rahatsızım çok ağrım var. Napabilirim ?
Berivanserkan Edessanr canım bende Senin gibiyim dr uma sormuştum sakin demişti denemeyi bırak düşünme bile bebek durmaz demişti bende 9 aydır bekliyorum doğumdan sonra citlatayim die hayırlısıyla alayım kucağıma bebeğimi citlatacam :)
Smye Edessanr ozon tedavisi var canım olduğun sehirde fizik tedavi doktoru varsa kadın dogumcularda öneriyor ben azalttım agrımı çok şükür fizyoterapistim bele hiçbir uygulama yapmıyoruz masajda erken doğuma sebeb oluyor degil ki cıtlatma dediğin olay
Elaylama Edessanr benim de sol tarafımda bi yer böyle bir kere çıtlasa dünyalar benim olur. arada hafif geriliyorum bir tık daha gerilsem çıt edecek ama tehlikeli bir şey yapmamal gerek. benim normalde hiç kütletme huyum yoktur ama şuan nasıl lazımmmm
Berivanserkan Edessanr dayanacağın öyle şeyler olacak ki ay geçtikçe canım :))) 9. Ayimdayim bacaklarım i hissetmiyroum
preggie Gecen aksam esim badem yagiyla omuzlarima sirtima masaj yapti. Profesyonel masaja henuz gitmiyorum ama ovulmasi ve bazi kulunclarin cikmasi gerek napayim. citlatmayi bazen kendim belime yapiyorum ama cooook bazen, korkuyorum bende. Dogumdan sonra thai masajina gidip kiza ‘cik sirtima istediginnnn gibi sert masaj yap’ diicem 😩😩😩
Smyyeee12 Nedense gerneşme isteği oluyor bende de heryerim tutulmuş gibi omuzlarım özellikle çok fena ağrıyor😏
CansuCaTurkmen Bu konuyu hiç araştırmamıştım ama hamilelikten önce çok yapıyordum hamileyken yine hergün bi defa yapıyorum eskisi gibi ani değil tabi ama şurda bir durayım bende