esrazafer Kızlar merhaba, bende hamileliğini bi hafta önce öğrenmiş anne adayıyım. Pazartesi günü gittim 4+2 olarak rahmin kalp şeklinde düşük riski yüksek oluyor dedi doktor cumartesi kontrole gel dedi bugün tekrar gittim 5+0 olarak keseyi gördü fakat bir hafta sonra tekrar gel kese nereye yerleşecek bakalım dedi zaten kese yerleşmiş neden böyle bişey söyledi anlamadım.düşük riski devam ediyor mu dedim zaten her 10 bebekten 1 düşüyor bu normal dikkat et dedi sadece. Doktor değişikliğine mi gitmeliyim daha önce aranızda böyle bişey yaşayan var mı ? İlk bebeğim korkuyorum çok 😢
Ebruv esrazafer merhaba benim arkdaşımın da kalp şeklindeydi ama şükür düşük falan olmadı sadece biraz erken doğdu bebek te gayet sağlıklı maşallah 1 yaşını geçti afacan bir kız çocuğu . Erken doğmasının sebebini bilmiyorum alakası varmı bu durumla