mesrat7615 Merhaba kızlar 👋🙋 doğuma gittiğinizde ilgilenen sağlık personellerine hediye götürecek misiniz? Böyle bir şey düşünüyorsunuz fikir verir misiniz 🥰🎁🌿
myavocado mesrat7615 doğuma giderken götürememiştim, sadece hazırlanan çikolata doğum hediyeliklerinden ikram ettik, beşinci gün kontrole çağrılıyor, o zaman doktoruma çikolata, hemşirelere de tatlı götürmüştüm 😊
Aytum mesrat7615 Ben de cerrahi bone mi alsam diye düşünüyorum. Veya steteskop broşu gibi bir şeyler var aklımda. Farklı fikirler gelir umarım.
mesrat7615 Aytum Aytum ben geçen hafta hastaneye gidip odalara baktım, hemşire ve ebelerimle tanıştım yaşça baya büyüklerdi ona göre bişeyler götürmek istiyorum bunu da göz önünde bulundurabilir fikir verecek arkadaşlarım 🤗