Kizlar bn gecen nisaan ayında doğum yaptım şimdi yine supriz bir hamilelik oldu ertesi gün hapına rağmen doktorum ikili test falan yaptirmami söylemişti haftası gelince bulunduğun ilcede yok başka yere tatile gidicegiz ama hangi bolumden randevu almam gerek devlet hastanesinden bilgisi olan var mı daha önce çocuklarıma yaptirmafim ama bu bebis hapla olunca tedirginim nette peritonoloji diyor ama doğum doktorumu yoksa bu bölümü yazar msiiniz biraz uzun oldu k.bakmayin