Kızlar 39+2 günlük şu anda ve kilosu 3800 bugün kontrole gittim açılmam bir parmak gibi sadece ama sancı falan yok ne ağrım var ne sancım var açılmam olmuyor ve normal doğurmak istiyorum 4 kilo olursa normal doğuma almıyor doktorum ilk gebelik olduğu için normal doğum yapamayacağım sanırım ben ne yapabilirim bu evreyi hızlandırmak için açılmayı hızlandırmak için yada sancıyı başlatmak için 🙏🏻