Merhaba arkadaşlar 15 ay önce sezeryan doğum yaptım şimdi tekrar hamile olduğumu öğrendim yani biraz korku aldı beni açıkçası sezeryan yeni vs diye bu konuda tecrübe veya bilgisi olan arkadaşlar bilgi verebilir mi yani evham etmeye bayılıyorum birazcık :/ bir sorun olur mu sağlık sorunu gibi