mavera Kızlar yarın 38+3um sezeryanim olacak ikinci geveligim ama ilk gibi heyecanliyim camtam hazir ama tedirgin gibiyim nneler önerirsiniz kolaylik icin neler yapmaliyim ne goturmeliyim ?Dua edin lütfen
ZeynepDuru17 mavera çörek otu kayısı hoşafı ayağını sıcak tut sormak istediğin bişi olursa cevaplarım aklıma gelmiyor şuan ne kadar çok yururseniz okadar çabuk iyileşirsiniz üşütmemeye dikkat et çörek otu gaz çıkarmanızı sağlar suyla iki tane yutabilirsiniz
Mommerve mavera Allah yardımcın olsun pozitif ve kolayca geçsin inşallah sağlıkla alın kucağınıza 🌸 benimde cuma akşamı yatışım olacak suni verilecek eğer normal ilerlemezse sezeryana dönecek şimdiden gerildim korkuyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun 🙏🏻
ikibaloglanannesi mavera Emzirme yastığı alın yanınıza. Komposto götürün. Nescafe alın yanınıza Ameliyat anında başınızı çok oynatmayın baş ağrısı yapmasın Ameliyat sonrasında bol bol yürüyün
gulsahtym23 ZeynepDuru17 merhaba bende Nisan’da ikinci sezeryanımı yapıcam gaz konusunda çok korkuyorum çörek otu ne işe yarıyor ve nasıl kullanıyor acaba
ZeynepDuru17 gulsahtym23 çörek otu üç tane iki tane ne kadar istersen suyla yutuyorsun gaz çıkarmanıza yardımcı oluyor suyla içiyorsunuz sadece ilaç içer gibi