Smom bu yazınıza denk geldim aynılarını hissediyorum 4-5 aydır deniyoruz yok yok yok allahın bir bildiği vardır isyan etmiyorum idraksizliğimi isyan saymasın Allahım ama çok istiyorum çok kafaya takıyorum buralardan uzaklaşmam lazım sanırım bende 1,5 yıllık evliyim artık korkuyorum olmayacak mı diye doktora gitmeye çekiniyorum kötü bişeyimiz varsa diye duymaktan korkuyorum belki zamana bırakmak lazım. Siz hanileymişsiniz maşallah inşallah bende böyle olurum beklemediğim bir anda 🤲🏻🌸