staRmama Ebrueren 14 ayar zarar ediyor genelde çünkü içindeki metalleri vs sen alıyorsun parasıyla ama satarken kuyumcular ona para vermemiş oluyor
seyma0661 Ebrueren yarı yarıya düşer değeri üzerindeki taşları çıkarıp tartıyorlar bide alış kısmından hesaplanıyor. Benim 6.80gram bilekliğim vardı 10 bine anca aldılar ordan hesap et 😂
Ebrueren Ballisutt27 2.45 civarı olabilir ya hatırlamıyorum valla tam olarak ama o civarda bişeydi nasıl hesaplanıyor
Ballisutt27 Ebrueren şu anda 14 ayar alış fiyatı 1700 tl onunla çarpınca çıkıyor. Ama gramından emin olman lazım doğru sonuç için.
Ballisutt27 staRmama taşlı vs ise taşı söküyorlar o şekilde gramı hesaplıyorlar canım Onun dışında kalan gramı direkt 1700 ile çarpıyorlar diye biliyorum
Ebrueren seyma0661 taşlı birşey değil ya bilmiyorum yarın sorıyım bi kız almaya kalksam 7 8 e satar bende 4.500 dan aşşa vermem
Kevsssim Balbebek012 Ay evet alırken direk tartılıyor ama satarken taşları bile söküp tartıyorlar. Direk zarar🥲
Balbebek012 Kevsssim maalesef öyle ayarı da düşük taş ta çıkınca geriye bir şey kalmıyor komple zarar hatta
Leyla2525 Ebrueren ben 2 sene önce 1500 e aldığım 14 ayar baget yüzüğü 900 tl ye sattım malesef baya zarar
Esma006 Ebrueren 6.300 e fln satarsin ama zararın olmaz yüzük hemde 14 ayar bı ihtimal belki zararın olur