Tubamsl Kayra erkek ismi. Benim de oğlumun ismi. Anlamı da Allah’ın lütfu. Tdk’ya da bakabilirsin. Türk mitolojisinde de geçiyormuş. Caiz değil diyenler mitolojik anlamından dolayı diyor ama mitoloji de açıkçası bizi ilgilendirmiyor 🤗 Büyükler konusuna gelecek olursak evet onlar pek beğenmiyor ama isim hakkı annenin ve babanın. Siz ne isterseniz onu verin.