Kızlar selam, doğum zamanında refakatçi olarak kim kalıcak sizinle merak ettim? Eşim kesin kalıcak, annem yok kayınvalidem ve de ablam var alternatif olarak ama ablamın da hiçbir bilgisi yok pek kalma taraftarı da değil korkuyor. Kayınvalidem tecrübeli ama onda da çekinebilirim,eşim ikimiz olalım yetmez mi diyor ama ikimizinde ilk bebeği tecrübemiz yok. Ne yapsam bilemedim siz kimi düşünüyorsunuz?