Anne1214 Kızlar kasığımda arada vuran hafif bi sancı ve acı var karnım taş gibi oldu ve şuan bebek hareket etmiyor doğummu başlıyor acaba bi tedirgin oldum ben
Huzurluanne05 Anne1214 bı çikolata yiyip sol tarafınıza yatın bı bakın eğer hareket varsa sorun yoktur inşallah.yoksa tabi ki doktora gidin