Felipesra 4+5ten beri lekelenmem var 7+4e kadar devam etti progestan kullanıyordum lekelenme bugüne kadar olmayınca bıraktırmıştı doktorum 8+5 bugün kanamam oldu lekelenmeden çok daha fazlası ama çok şükür kesede bir şey yok stres sıkıntı yapma ağır iş yapma dedi sende yatıp uzanmaya ağır iş yapmamaya çalış doktorun progestan verdi mi?