mihraninannesi02 35+3 üm bugün nst ye bağlandım ve bebek hareketleri az dendi serum taktılar bu durumu yaşayan var mı nedenini sorduğumda beslenmesi az olabilir dendi
ceren-123 mihraninannesi02 geçen gün bende girdim nst ye hareket etmiyordu doktor uyumuş dedi tatlı birşeyler yedim meyve suyu içtim uyandı normal çıktı nst