Imran_deniz25 pazartesi nasipse, gün verdi. 37+4 te olacak. Allah sağ salim sağlıkla kurtarsın hepimizi. Dün kontrollere gittim. Açlık tokluk şekerime baktı, normal çıktı iyiki şeker yüklemesi yaptırmadık😅 vitaminim ve kanım düşmüş biraz, sancılarım çoğaldı.