redflowers Devlet hastanesinde cinsiyet en erken ne zaman belli oluyor sanırım özele gidenler daha erken öğreniyor
staRmama redflowers evet özelde 12+5 te öğrenmiştim ben devlette hiç sormazsan söylemiyorlar bile ben 18. Haftada gitmiştim kem küm ede ede söyledi ona da kesin demedi
Esma006 redflowers ben 13+6 da öğrendim şuan 15 haftaligim yarin bidaha gidicem bakalım özele gidiyorum erkek dedi ama yüzde 70 dedi bakalım uarin ne dicek devlet ise 4-5 aylıkken söylüyor
sednc0 redflowers özele gidiyorum 12+3 de öğrendim devlet hastanesinde ki doktorlar nazlanıyor söylemek için
redflowers  staRmama kuzum biz geldikk 13+5 ama uygulama da 14 hafta gözüküyor ☺️
Ecrin4141 staRmama kessin demedi ama kız gibi zaten devlete muayene oldum benim israrimla söyledi çok öğrenmek istersen özele git dedi bidahada ona gitmem
staRmama Ecrin4141 nasıl ya besbelli kuşum niye özelde öğrenecekmişsin deli mi ne durumu olmayanlar doğumda öğreniyor o zaman