caglaoztrk Akşam yemeğinde çorba varsa içiyorum ve doyuyorum yemeğimi yiyesim gelmiyor birkaç lokma zor alıyorum. İştahın açılması gerekmiyor muydu bu haftalar 🤣
Baby_B caglaoztrk 31+5 deyim Bende de var istahsizlik Zaten cok acilmisti,istahsizlik olmasi suan bana iyi oldu😀 3 haftadir ayni kilodayim hic almadim Bebis iyi cok sukur😀
Lila16 caglaoztrk bulantı yoksa belki psikolojikman olabilir, iştahınız kapanmış doktorunuza danışın bence. Bebeğin kilosu gelişimi iyiyse sıkıntı da etmeyin