Yazmelegi_ Hasret72 kimisinde oluyormuş kimisinde eskiye dönüyormus, arkadaşımda genişleme olmuş öyle diyordu
gizzzy35 Hasret72 Genelde oluyor. Benim annem zamanında o yüzden estetik ameliyat olmuş beni doğurduktan sonra 🫠 Bir arkadaşım daha cinsellik açısından sorun yarattığı için operasyon geçirip daralttırdı 🫣 Benim ilk doğumum sezeryan bunu da sezeryan yapacağım. Aslında sırf bundan dolayı sıkıntı yaşamak istemiyorum 😁
Newmomdml Hasret72 olmuyor diyen de var oluyor diyende var. Hatta son donemlerde vajina estetigi, barbie vajina vs gibi seyler duydum sief bu yuzden normal dusunmuyorum. Oramda dikis olacagina karnimda olsun daha iyi 😁😁
Tugba2794 Hasret72 oluyor diye bırkac konustugum yakınımdan duymustum hatta dikiş attırmak gerekebılıyormus genısledıgı için acıkcası bılmıyorum ben sezaryen dogum yaptım☺️
Hasret72 Yazmelegi_ anladım, benim de ilk gebelik normal sezeryan bilmiyorum ama öyle birşey duydum gerçek mi diye
Glhayat_54 Kişiden kişiye değişir bu durum.. Normal doğumum oldu ama öyle bsey olmadı. bende ki zaten dikiş atılıyo eskiden belki dikiş durumu yoktu ve bazı doktrlar dikiş yapmıyo diyede olablir bu durum
Aslaninannesi_ Olan var arkadaşım estetik olacaktı, annem ve yengemde olduğunu söylüyor yengem ameliyat oldu hatta hapşırdığı zaman idrarını kaçırdığını söyler
Hasret72 Aslaninannesi_ hm anladım bende hangisi olacam bilmiyorum ama içime normal doğum doğmuyor, sez3ryan olavam gibi gelio. Bakalım artık doktor da net bişi desin istiyorum gittiğimde psikolojik olarak kendimi ona hazırlamak istiyorum
Alisde Esum48 hanımefendi sezaryen olduysaniz vajinanida nasil genisleme oldu bi anlatabilir misiniz cok merak ettim 🤭😁
Esum48 Hasret72 rahim genisledigi icin oluyormus bir de benik pelvik kaslarim zayiflamis aslinda bollasma degil benimki de gucsuzlukten
Hasret72 Aslaninannesi_ kendim karar vermek istemiyorum, doktor ne derse kafasındayım ama erken bilmek isterim normal mi sezeryan mı diye