Arhez20 Ptesi 12 de çatlatma iğnesi yapıldı . Bugün akşamüstü 17.45 test yaptım hala yumurtam çatlamamış normal mi
Ftmnur11 Arhez20 femara mi kullanmistiniz sizde :) kaç yumurta büyümüştü Bende hava güzel olrsa yarın gidicem kontrole.dun bitti femara
Minikbebegimm06 Arhez20 ilaç ve iğne kullanırken yapılan ovulasyon testleri doğru sonuç vermez boşuna yapmayın söylenilen saatte ilişki olsun ve söylenilen diğer günlerde