Arhez20 Üstteki dün yaptığım alttaki bugün ptesi Ovitrelle yapıldı çatlama olmamış dimi daha https://hizliresim.com/tu6dgwn
Aslihan-ozkan Arhez20 İğne yapıldıktan 36 saat sonra çatlama oluyor. Oyüzden sen değerlendirmelerini yap.