ipekmom_ zaten ikili taramayı yaptırdıysanız perinatoloji kaydınız açıktır çünkü süresi 3-4 ay yine de devlet hastanesinde bi kadın doğum doktoruna muayene olup kayıt açtırmasını isteyebilirsiniz. Sabah 10da randevular açılıyor ben tam 10da mhrs üzerinden girerek istediğim gün ve saate randevu aldım. Memnuniyet olarak randevu aldığım doktor Barış Boza’ydı ama bi kadın asistan yaptı taramayı doktoru hiç görmedim bile. 45 dk civarı sürdü detaylı incelendi bana suyun fazla ve bebeğin sağ böbreği 5.5 mm down sendromlu ihtimali yüksek amniyosentez yapalım dediler biraz korku pompaladılar düşük riski olacağı için amniyosentez kabul etmedim bi kaç gün sonrasında okmeydanında perinatolojiye gittim ordaki doktora anlattım bu belirtiler için down sendromu demek gereksiz zaten ikili tarama temiz ve burun kemiği ile ense kalınlığı ölçüleri normal bu korkulamaya gerek yoktu suyun da gayet normal seviyede dedi. Başka bir hastane kadın doğumunda da muayene oldum orda da suyun normal böbrek genişliği de çok düşük ölçüde zaten doğumdan sonraki ilk idrarda geçer bebeğin normal görünüyor dedi.