Nur67 doktorum Adedin 3. Günü kolemene başlattı. Her sabah aynı anda 2 tane 5 gün içtim. Bittikten sonraki süreçte rahim filmim geçildi daha sonrasında yumurtlama dönemimi takip etti klomene karşı bir direncim yokmuş şükür geç te olsa adedin 24. Gününde 20 mm oldu. O günde çatlatma iğnesi yapıldı. Şuan için bekliyorum. Herkesin süreci farklıdır doktorun kendince yöntemleri vardır. Aklına gelen herşey mutlaka sor neden gideceğini ne yapman gerektiğini vs. Normalde de anlatması gerekiyor diye düşünüyorum.. adedin 3. Gününde hormon testi yapılıyor genellikle belli ondandır ama dediğim gibi söylemesi lazım belirsizlik olunca insan stres oluyor kendimden biliyorum.