Mor-kelebek belirti aslında yoktu daha doğrusu yormadım belirti diye
Ama kasık ve bel ağrım vardı
Denediğimiz için baktım bide hani diyorlar ya 11 gün sonra yumurtlamadan diye normalde bakacaktım gerçekten 11. Ya da 12. Gün bugün
Ama ben elimdeki testleri çok erkenden yaptım normalde gecikme bekleyecektim ama bugün bi içime doğdu yarın diyetisyen randevum vardı maydonoz lu ödem atıcı yazıyor hep bende bu hafta içime doğmuş gibi içmemiştim dedim bi bakayım yeni liste gelmeden 😂 bir de tuvalete gittim ya ilk gebeliğimde de öyleydi sarımsı akıntım alıyor benim yine gelmişti hatta bi an dejavu oldum o zaman da enfeksiyon mu dedim ama öyle değil zaten bende böyle oluyor ilginç baya yoğun gelmişti yine acaba mı dedim beklemiyordum açıkçası ama oldu🥰🙏🏻