Ben Lupus hastasıyım yaklaşımı 5 aylık da hamileyim kadin doğuma özel hastanede gidiyorum ayrıca romotoloji takipliyim.
Özelde dogum pahalı diye devlete baslayayim dedim Gittigimde doktor kafamı çok karıştırdı Riskli gebelik oldugunu Perinatoloji de takip edilmem gerektiğini Doğumu da Şehir Hastanesi ya da Araştırma hastanesinde yapmamı söyledi Devlet ya da özel hastane yetersiz kalırmış Doğum anı ani durumlar gelisiyormus tansiyon düşüklüğü gibi
Benim gibi lupuslu olan anneler hamile arkadaşlar siz nasıl yaptınız 😔