Kızlar 35+3 te sağlık ocağından çağırdılar gözlem için. Gittiğimde tansiyonum 18cıktı. Hiç bir belirtim yoktu anlayamadım öncesinde de tansiyon problemim yoktu. Hastaneye gittim doğuracağım aklıma gelmedi. Özelde takipliyim ama ilaç verirler diye devlete gittim(özel hastane 1saat uzakta diye). Devlet hastanesi acil sezeryan dedi. Yaşadığımız şehirde kimsemiz yok devlette de eşler odaya giremiyo diye riskleri göze alıyorum diye imza atıp çıktım. Eve geldik bi duş aldım çantamı aldım özele gittik. Biraz ilaç falan verdiler düşmedi tansiyonum doğuma aldılar. Ani olduğu için çok korktum küveze falan girer diye de korktum erkendi çünkü. Ama çok şükür 3090 gram doğdu küveze de girmedi. Tansiyonumdan dolayı 3gün hastanede yattım. O ara kızım sarılık oldu sütüm gelmedi gelince de ben emzirmeyi beceremedim. 1gece de kızımla kaldık fototerapi aldı. 4.günün sonunda evimize geldik. Bugün 26günlük olduk zaman çok çabuk geçiyo 🥹 lohusalığım çok kötü geçti yanımda görümcem ve kaynanam vardı yeni gitti kaynanam. İnsan gerçekten kötü zamanda tanıyo insanları. Görümcemin 2yaşında çocuğu var emziriyo. Başta sütüm gelmiyo diye sürekli emzirsin diye baskı kurdular görümcem için. Eve geldik 4.gün yemek bile yapmadılar. Biz evde yokken evde kaldıkları için yatakları bile ben yerleştirdim baza altına banyoyu yıkadım 4.gün. Allah kimseyi kimsenin eline düşürmesin. Eşim çok iyidir beni yormaz elinden her iş gelir. En son o bağırdı annesine öyle biraz hareketlendi. 40ı cıkana kadar kalcam diyodu eşim erkenden gönderdi sağolsun. Uzun oldu sanırım okursanız eğer buraya kadar teşekkür ederim 🙏🏻🌸