Herkese merhaba . İnşallah hepimiz sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız. 22. Haftada detaylı ultrasonda tesadüfen açılmam olduğunu,plesantanın dışarı sarktıgını acil Serklaj olmam gerektiği söylendi . 15 dk içinde ameliyathanede buldum kendimi. Riskliydi benımki. Geç kalmıştım ve hiçbir belirt yoktu farketmedim. Bebegı geri itecegiz suyu patlayabilir plesanta zarar görebilir,doğum olabilir bebegı kaybedebiliriz dediler. O psikolojı ile girdim çok şükür ameliyat çok başarılı geçmiş. Önce Allah sonra doktorumdan Allah razı olsun.
Şimdi 25+1 olduk.
Nasılsınız ? Süreciniz nasıl geçiyor neler yapıyorsunuz ?
Alışverişe başladınız mı?
Benim bacak arası kaslarım ağrıyor . Ayakta biraz kalınca azıyor acı, ve yürüdükçe ağrı çekıyorum. Uzanınca geçiyor .
Geçen gün tahlil yaptım rutın her ay yaptıracağım artık enfeksiyon riskine karşı .Crp 16 olmuş , doktor Aksef diye bir antibiyotiğe başlattı günde iki tane kullanıyorum. Haftaya Salı kontrolüm var inşallah düşmüş olur. Enfeksiyon için nelere dikkat ediyorsunuz