Zdiyebiri Sizce var mı? Adete 6 gün var. Testi suyun altına tuttum. Çizgi gitmedi. Marka freely hamilelik testi..güvenilir mi bunu da bilmiyorum
Mimik_kralecesi Zdiyebiri Var görünüyor . Bugün kan verme şansın varsa koş hemen inşallah kanda da pozitif çıkar
bdlakbrn Zdiyebiri bende adetime altı gün kala böyle öğrenmiştim kanda da pozitif çıktı 49 ile. 9 haftalıkken kaybettim ben yavrumu ama inşallah siz sağlıkla kucağınıza alırsınız yavrunuzu, bize de dua ederseniz çok sevinirim 🙏🏻❤️🧿
imcakir Zdiyebiri canım teste göre var ama bazı markalara yalancı pozitif çıkarıyor diyorlar Eğer öyle değilse var 😍 hadi inşallah 🙏🏻
RMLove Zdiyebiri [https://share.icloud.com/photos/024mon8FPqzZOkNmZ3JD2c-cA](https://) Bata 5 gün var benimde testim böyle kızlar sizce var mı test artimed herkes yalancı çıkarır diyor daha öncede test yapıyorum hiç böyle çıkmamıştı