Ceylankoca
Merhaba hanimlar her hamile anne gibi benimde diş agtilarim var 4 aylik hamileyim nasil gecicek bilmiyorum 😢 geceleri uykudan uyaniyorum hic gecmiyo agrisi ve agzimi hic acamiyorum. Nolur yardim edin siz neler yaptiniz bu durumlarda ??
Sedamehmet
Ya çektir yada dolgu yaptır hamileliğinde risk yoksa ben cektirmistim şimdi de bir tane dolgumu yaptıracam
Oflaz-kayra61
Canım bende aynıydım karanfil yağı kullandım birde dişinsol diye bi ilaç var pamuğa damlatıp dişe uyguluyorsun ama ben doktoruma danışıp öyle kullanmıştım dişimsol ilacını sende doktoruna danış derim izin verirse kullan çok şükür benim geçti eczanelerde 5 tl mi ne satılıyor
Esenn1
Canım benimde diş ağrım var çürük varmış dişçime ben hamileyim dolgu yaptırsam sorun olur mu dedim olmaz dedi sende dişçine sor onaylarsa dolgu yaptırırsın