Birduamvar0 Smiles bende mart ayında olucam transfer inşAllah bi sıkıntı çıkmazsa ilk duydugumda bende üzüldüm hemen olsun istiyordum ama zaman hızlı hemen gelirr o güzel gün transferlerimizi oluruz hayırlısıyla
Smiles Birduamvar0 aynı zamanda olcaz o zaman bende mart adetimden sonra transfer olcak kolaylıkla nasip olur inş ♥️
Melisal Birduamvar0 bende mart ayında olacağım inşallah ikinci adetimi bekliyorum siz ilaç kullanıyor musunuz
AlyaO Birduamvar0 benimki 17 ocaktı ama hala olmadım tarlusal kullanıyorum gecikme olabiliyor. Hayırlısı ile pozitifi görürsün inşallah canım
AlyaO Smiles ben bugün estrofeme başladım regl oldum kontrole gittim haftasını araya girecek diye ilk gün çağırdılar çok heyecanlı bir süreç 🌸
Smiles AlyaO ya bi hap verdi bi iğne diğer adetinde gel dediler muhtemelen mart ortası transfer olcak inş
Smiles Melisal bugün bi hap verdiler bide 20 gün sonra bi iğne sonra adetin 2-3 günü gel 15. Gün transfer dediler siz hangi ilaçları kullanıyorsunuz
Melisal Smiles bana henüz ilaç verilmedi ilk adetten 20 gün sonra gel dediler haftaya cuma gidicem ilaca başlayacakmışım
AlyaO Smiles ben reglden sonra Estrofem e başladım. Bugün ilk muayenemi oldum üzerine climara forte diye bir bant verdi onu kullanıyorum perşembe tekrar randevum var
Burcu_drn Yaa hepimizin süreci ne kadar farklı bana bir şey demedi 2.adetin 2. Veya 3. Günü gel dedi hiçbir şey kullanmıyorum 😄